poniedziałek, 24 września 2012

Mam odpowiedź !!!

Heyka ... Jak wiecie Megasse się usuneła.. : (
I w poście o Megasse pisałam, że.... (dowiecie się jak przeczytacie ten post nazywa się "Megasse się usuneła)
Więc.. mam odpowiedź to było tak..  Megasse rzeczywiście się usuneła i stworzyła drugie konto czyli też Megasse.. :p Ale jak pisała .. : "gdy miałam 21 lvl mi wieżyliście a teraz mi dokuczacie"

















Więc skoro jej niewieżyli, że jest Megasse przez to napisała do Moderatorów o przywrócenie konta ;/
: D
I przywrócili ...




Kiedy ją przyrrócili miała status ( CTR )
"Usuwam się z Adą"
Czyli ten co go napisała przed usunięciem..





A dlaczego niema najek ;o
Bo dopiero co jej przywrócili konto !!!  i ŻECZYWIŚCIE TO PRAWDA
Bo Megasse miałam w znajomych a gdy odzyskała konto to ją nadal mam chociaż nie zapraszałam : D
Oto dowód :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz