wtorek, 4 września 2012

Megasse się usuneła.. ;(

Smutas.. ;(
Miała 21 level i się usuneła ..
Zauważyłam to wcześniej ale teraz o tym pisze ;D
A więc wracając do tematu to wszyscy ją zapraszali i oglądali jej filmy. Z tego co się dowiedziałam to ma drugie konto też nazywa się Megasse i ma 8 level ;(









<-- Megasse z 8 levelem






Ale gdy ostatnio wchodziłam zauważyłam takie coś... ;D

<--- Megasse3  ???





<----- Megasse



No dobra Megasse znów ma 21 level :) ?
Ja tego nie wiem ...
Czy Megasse wróciła czy może to ktoś inny.. :o  Bo z tego co wiem usuneła się...
Może moderatorzy przywrócili konto ? :o Tak jak dla AnanaseQ i mogła wybrać nową nazwe ? Bo AnanaseQ to była kiedyś Uluniunia ..



<---- Czyżby miała się znowu usunąć ... ;/










Niema najek ani chłopaka więc mogli przywrócić konto ..
Jak myślicie piszcie w komach ;D
Pozdrawiam ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz