niedziela, 30 września 2012

Zostałeś Zablokowany ;o

Hey :*
Dziś chcę napisać o Blokadach..
Dużo osób na MSP dostaje ostrzerzenia np. gdy pisze szukam Chłopaka/Dziewczyny boo..  słowo Szuka .. NO NWM ALE NIEMOŻNA GO PISAĆ ; p
Ostatnio już za słowo szuka nie dostaje się blokach ani ostrzeżeń bo chyba Moderatorzy to zauwarzyli :)
Za inne, że tak powiem.. brzydkie słowa.. też można dostać ostrzeżenie ale także blokadę, że niemożna pisać przez 5min... ani na chacie ani w "co teraz robisz" ...
Są też blokady na 3-4 dni tydzień i miesiąc, że niemożna wgl się w logować ;o
I są na ZAWSZE !!!
Której nie chce dostać...;o

Jeszcze tylko jedno pytankoo..
DLA CZEGO NIE WCHODZĘ NA MSP ?
Bo blokneli mnie na 4 czy tam 3 dni ;**
Poprostu się wygłupiałam :'(  I tak niechcący .. się napisało .
Nic strasznego :* Jutro wrócę *-*

2 komentarze:

  1. mi ukradli konto ale na szczęście byłam zalogowana przez gmaila a tam mi się pojawiło nowe zmienione hasło ale ja się zalogowałam to mi wyskoczyło zostałaś zablokowana na rok bo powiedziałaś:chcesz vipa na rok? NA ZAWSZE MNIE ZABLOKOWALI a to powiedziała ta co mi ukradła konto i już nie mam tego jednego konta!!!!! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, teraz na MSP robią za dużo rzeczy których nie można użyć, nie długo będziemy skazani na : Ja jeść ja pić xDD

      Usuń